:(

riktigt tråkigt är det att inte ha ridigt på nu mer en 1 månad. så ni kanske förstår vrf uppdateringen blir som den blir.
hahah orkar tyvärr inte blogga på "vardags" bloggen heller, blir lite mycket med 2 bloggar när man knappt bloggar på den ena. Men blogghumöret går lite upp och ner sisådär. just nu för tillfälet är jag bloggsugen men det blir inga nytagna bilder och mest om utrustning. Pappa är bortrest nu ett tag så därför är jag hos mamma. Ville bara skriva detta inlägget och påmina er m att imorgon ska jag ha "ridlektion" eller rättaresagt se om hon forfarande är halt. Blir ju kanske lite fotografering^^ Nej! nu vill jag prata om något roligt, inte en massa "ville bara berätta att.." saker!
tradigt inlägg, hahah
Får se om jag kan hitta en bild jag aldrig har laggt upp för!
sööta som in i norden!

Glad "jag" är då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0