14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

Kör en dah till! ;)
Saker du gör vardagligen.
Vardagligen- Jag äter frukost, byter om, går till skolan, luch, hem, (kompis) om inte, blire datorn :d, middag, tv/dator/familj/läxor. Beroende på ;)
I stallet-Mockar, foder/vatten/hö, Tar in skithästen och borstar (p.s, tror jag dör när jag borstar henne:d ), rider, kelar (stav) och ja, typ inget mer!

här ser ni en före och efter bild på när jag borstade Stjärna i sommras (!)
Blev ju iaf lite skillnad..:)

Kommentarer
Postat av: warnmark -Officiell bloggare GHS 2012

Sv; Tack för din anmälan till tävlingen och lycka till! :) Vinnaren presenteras senast den 1 november på min blogg :)

2011-10-18 @ 21:11:10
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0