Planer

Har så himla stora planer inför min framtid, saker som jag vill göra mm. Just nu vill jag få igång Stjärna ordentligt med att skritta lååånga turer varje dag (på ett ungefär). Sen när vi har kommit igång ska vi tävla (!) Tro det eller ej men både i dressyr och hoppning. Vill även köra lite mer intervaller och se till så att stjärna får varierat underlag. Vill även få henne lite smallare, :) Sen vill jag rida mycket i snö! Sen i slutet av våren (nån gång där) tror jag att Stjärna och min resa slutar :( Har ju blivit lite stor nu och kommer säkert växa mycket nu under våren. Men innan dess så ska vi ha så jäkla kul! Sen vill jag även att jag skulle komma ut och rida varje dag (villket är en omöjlighet), det skulle vara perfect! Som det ser ut nu är Stjärna nog bra vid jul. Läste DETTA inlägget som är väldigt bra att läsa om man är i min sitvation. Väldigt bra skrivet där. Ska även fråga min tränare när jag kan börja trava och komma igång, men det får vi reda på torsdag. Det enda jag vill nu är att kunna komma igång med Stjärna!

Ps, så tänker jag någon dag skriva ett långt inlägg om mina tankar, den dagen kommer komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0