islandshästar!

Igår red jag islandshästar för första gången (!)
Det var sååå himla mysigt så ...mmmm! Jag fick en häst som hette Milion, ett gulligt sto.
Sen började vi skrita och sen tölta!! Haha blev väldigt chokad när vi kom upp i tölt :) Sen sa ridläraren att vi skulle komma upp i galopp och jag hann inte tänka förens alla hästar var iväg, haha. Min polle typ skenade med mig! :o haha fick nästan inte stopp på henne(!)
Sen fikade vi och red hem och såmsagt var hon jättesööt och bilder kommer sen!
Sen red jag stjärna och vi skrittade ( det var mörkt ute ) och sen började jag trava så smått och hon var verkligen jättefin! Känns somm allt börjar falla på plats! Nu har jag iaf as mycket läxor och 1 prov imorgon och 2 redovisningar i övermorgon (suck)

ni får ha det så himmla gööötttt!! ellen är på bra humöör! förutom när jag tänker på läxor :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0