Gästbloggar (a)

Halllooou!
Ellen undrade om jag ville gästblogga så jag gör väll det xd

Jag heter Tuva, är 12 år och går i samma klass som Elllen.
Jag rider på helsingborgs ridskola 1 gång i veckan och har en sköthäst som heter Paddy :D
Ellen är en av mina bästa vänner och är en helt awsome person, älskar dig <3
Så jag tycker alla ska följa hennes blogg eftersom den är awsome och skiiiitbra (y)
Här är lite fakta om Paddy och om mig xd
Paddy är en C-ponny född 2000.
Han är brun stickelhårig med svart man och svans.
Han är en helt underbar häst som alltid gör sitt bästa.
Hur mysig som helst att ta hand om och jätterolig att rida :D
Har bara haft honom i 4 månader men vi har bredan blivit som bästa vänner :D
Har inte tävlat något men ska tävla honom i en minitävling  den 4 december :)
Jag är en oftast glad 12 åring som egentligen inte är särkilt speciell.
Jag älskar att rida, spela fotboll, godis och min hund Pixie, en 4 årig, svart cockerpoo som är världens bästa hund <3
Jag hatar marsipan, kaviar, daggmaskar, mördersniglar och kläder som är djorda av ull :s
ehmm.. sen finns det typ inget mer att veta om mig.  och om ni vill veta något är det ju bara att fråga :D
Bilder kommer snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0