Blogg

På talla om min blogg så vill jag att den ska vara rolig, bra uppdatering, mycket bilder och filmer. Vill att min blogg ska bli gigantisk! Som tex Nellie, Hon uppdatera sjukt mycket (11 år!) ! Hon har typ 1000 läsare per dag och har alltid massa bilder och videos att lägga ut. Jag vill också alltid kunna explodera ut mina känslor men...Är det intressant att läsa? tycker ni?,
Så länge man bloggar för sin egen skull & delar med sig till andra – är det succè
eller?
Vill ni att jag ska blogga om mig på vardagen eller endast Hästblogg!?
Komentera!




Men..min blogg har faktiskt blivit större nu en vad den var innan. Innan vågade jag inte skriva
-Komentera!-  För ingen komenterade. På min förra blogg skrev jag, men ingen läste den(!)
Så när jag är 18 år kanske jag har 150 läsare per dag-vem vet? ;)


Kommentarer
Postat av: Bellaa

blogga bara som hästblogg <333

2011-11-15 @ 18:06:58
Postat av: Johanna

Nellie har faktiskt haft 11 000 läsare som högst (?) men har vardagligen ca 8000 ;) <3

2011-11-15 @ 18:29:53
URL: http://finanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0