red ut idag barbacka

idag red jag ut barabacka. det ser ut som att stjärna har fått en "kompis". haha, det har kommit en ny vit häst till stallet och stjärna och han/hon gillar varandra. iaf så började jag skritta länge. sen började jag trava och då tappade jag piskan såå....jag hoppade av, tog den, och försökte komma upp på stjärna igen men såklart ska hon börja gå så jag åker över på andra sidan ryggen med huvet före ner i marken och vips så börjar stjärna galopperade iväg och började beta lite längre bort. men jag fick tag på henne direkt igen, ahhaaha.
vi tränade tempoväxlingar, galoppfattningen och övergångar :)
ellen

p.s så red jag i går i paddocken och där körde jag igenom LB:1 och lite skänkelvikingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0