nya kategorier...

godmorgon!
tänkte börja med 2 nya kategorier.
en som heter lyx vs budget....och sen resentionom ni inte har koll på vad det är...så kommer iaf det idag :)
idag ska jag nog börja galoppera mest, jag behöver träna henne på det. hon är lite stel men vi jobbar på det!
och sen är det ju väldigt fint väder för att sita vi datorn mitt på dagen så...det blir nåt inlägg ikväll oxå :)
ikväll tänkte jag resentionera ett nytt köp. var lite nyfiken och köpte det. ett eskadron spray som rengör och luktar epple^^ och sen kommer lyx vs budget i nästa inlägg
vet inte om jag har laddat upp denna bilden för men det var i vintras
gilllar denna bilden på nåt sätt
:)
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0