utrustning :)

nu kommer bilder på min utrustning efter önskemål:D
moutin horse stövlar:)
min hjälm :) vet ej märket
resafe säkerhetsväst :)
sadel från CH
träns från CH och rosa pannband från ...(vet faktiskt inte :) )
spön :) blått: allroundspö, rosa hopp och blått (nytt) hopp + ett svart dressyrspö
några grimmor jag har  :)
svarta lindor :) 4 par
rosa lindor showmaster
shampoo och rumpvärmare :) (dålig bild)
MINA SCHABRAK:
grön vojlok som jag aldrig använder:) (vet ej märket..)
marin-jackson
vitt showmaster
och mitt gulliga rosa från hooks :) perfect till rosa lindorna och rosa pannband :D
hoppschabrak begangnat av lovisa :D
lite tjockare schabrak till kallare väder
teddypadd som ska byttas ut :)
sen har jag täcken och massor av sånt som jag inte kunde fotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0