hästbloggar

fiffi om på min släktfest:
villka "hästbloggar" läser du ?(:
svar:
här kommer några bloggar jag läser
P.S klicka på bilden för att komma till bloggarna!

-johanna grant. en riktigt fantastisk blogg! Hon och Chabokie var så fina tillsammans och utveklades så mycket! Det ska bli kul att se hur hon och flex kommer utveklas. Värd att följa :)

Ponnysanning-Bästa skvallerbloggen ever! Inte elaka utan bra och intressant skvaller! kul att kolla på och det är det första jag går in på när jag startat datorn.

Sara Carlsson- Hennes blogg är rolig att läsa. Hennes outfits är grymma! hon gjorde en till mig och tycker att den blev superfin! Hon verkar väldigt hästkunning!

linn strelin- Hennes blogg är bäst! Den är en av de bästa i know!
Det är så kul, hon tipsar om utrustning, och shoppar mycke eftersom hon älskar det! bilderna är så fina och det är bra uppdatering :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0